۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰

معاون سلامت سازمان بهزیستی کشور مطرح کرد؛

برقراری یک میلیون و ۶۸۸ هزار تماس با خط مشاوره ۱۴۸۰

برقراری یک میلیون و ۶۸۸ هزار تماس با خط مشاوره ۱۴۸۰

کرج- معاون سلامت سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۶۸۸ هزار تماس موفق با خط ۱۴۸۰ در سراسر کشور برقرار شده است و افراد از خدمات متخصصین بهره‌مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهری السادات موسوی در مراسم افتتاح مرکز مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی استان البرز گفت: این استان با توجه قومیت‌های مختلف یکی از استان‌های آسیب خیز کشور است و تأسیس، توسعه و تقویت مرکز ۱۴۸۰ گام بزرگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این استان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای ارائه یک مشاوره خوب ایجاد فضای مناسب فیزیکی آرام که در ساعات متمادی ارائه خدمات انجام می‌شود حائز اهمیت بالایی است گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر روانشناس و مشاور در سراسر کشور به ارائه خدمات روانشناختی در حیطه مشاوره پیش از ازدواج، خانواده، زوج، تربیت کودک، اعتیاد می‌پردازد.

وی افزود: در سال گذشته تعداد یک میلیون و ۶۸۸ هزار تماس موفق با خط ۱۴۸۰ در سراسر کشور برقرار شده است و افراد تماس گیرنده از خدمات متخصصین در این زمینه بهره‌مند شده اند.

معاون سلامت سازمان بهزیستی کشور اذعان داشت: با توجه به اینکه مشاوران خطوط ۱۴۸۰ حتی در تعطیلات رسمی، ملی و مذهبی در مرکز حضور فیزیکی دارند و به ارائه خدمات مشاوره می‌پردازند امیدوارم که در آینده‌ای نه چندان دور با ارتقا امکانات، امکان برقراری تماس در خارج از فضای فیزیکی و ارائه خدمات مشاوره میسر شود.

کد خبر 6209758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha