۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد؛

مقاوم‌سازی ۷۸ درصد واحدهای مسکونی «روستای درو» خلخال

مقاوم‌سازی ۷۸ درصد واحدهای مسکونی «روستای درو» خلخال

خلخال- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: حدود ۷۸ درصد از واحدهای مسکونی روستای «درو» شهرستان خلخال مقاوم‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه آسفالت روستای «درو» خلخال با اشاره به آمار و عملکرد این نهاد انقلابی در سطح شهرستان اظهار کرد: پروژه آسفالت به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع از معابر روستای درو شهرستان خلخال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روستای «درو» شهرستان خلخال ۱۹۴ خانوار و بیش از ۵۰۰ نفر جمعیت دارد که ۷۸ درصد واحدهای مسکونی روستای درو مقاوم سازی شده است، گفت: این خانه‌ها با استفاده از وام ۳۵۰ میلیونی مقاوم سازی شده‌اند، افزود: بازنگر طرح هادی روستایی انجام گرفته و اکثر واحدهای مسکونی روستایی سند مالکیت خود را دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از همکاری سایر نهادها به خصوص مجموعه فرمانداری و دهیاری، به بازنگری طرح هادی این شهرستان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هادی در این روستا با استقبال خوب از طرف مردم همراه بوده است.

کنعانی، نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روستاها به عنوان سکونتگاه‌های مولد باید بسترهای مختلف تولیدی در آنها تقویت و نقش آنها پررنگ شود، ادامه داد: هرگونه اقدام در راستای توسعه این مناطق ارزشمند و مؤثر است چرا که می‌تواند ما را به اهداف عالیه توسعه سرزمین نزدیک کند.

وی همچنین نقش بنیاد مسکن را به عنوان یکی از متولیان اصلی روستاهای کشور تعیین کننده دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تداوم آن آثار توسعه در زمینه‌های مختلف را شاهد باشیم. شاهد تعامل متقابل نهادهای مختلف سرعت اجرای پروژه‌های روستایی بنیاد مسکن بیش از پیش رشد داشته باشد.

کد خبر 6209765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha