۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸

همزمان با ششمین روز از هفته دولت؛

۵ طرح عمرانی و خدماتی در شفت به بهره برداری رسید

۵ طرح عمرانی و خدماتی در شفت به بهره برداری رسید

شفت- همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد تومان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، مدیر کل بهزیستی استان گیلان و دیگر مسؤولان شهرستانی، ۵ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل یک طرح زیر سازی و آسفالت راه روستایی بیجارسر، یک واحد مسکن مددجویی تحت پوشش بهزیستی در روستای بیجارسر، یک دستگاه پل ارتباطی در روستای چناررودخان و ۲ سایت مخابراتی همراه اول در روستاهای ویسرود و چناررودخان با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

۵ طرح عمرانی و خدماتی در شفت به بهره برداری رسید

در این روز پروژه زیر سازی و آسفالت راه روستایی بیجارسر به طول ۲.۵ کیلومتر با اعتباری بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط راهداری و دهیاری روستا و یک واحد مسکن مددجویی تحت پوشش بهزیستی به متر از ۷۰ متر با اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیون تومان توسط بهزیستی، ۲ طرح سایت مخابراتی همراه اول در روستاهای چناررودخان و ویسرود با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان توسط مخابرات افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین میز خدمت جهادی با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان شفت در روستای لاسک بالا واقع در بخش احمدسرگوراب شهرستان شفت برگزار شد.

کد خبر 6209782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha