۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۷

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

امروز نظام اسلامی صاحب اقتدار است

امروز نظام اسلامی صاحب اقتدار است

بیرجند- قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی در موقعیتی می باشد که صاحب اقتدار است، گفت: باید دولت چهاردهم ادامه دهنده راه شهیدان خدمت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور، شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت شهدای خدمت اظهار کرد: امروز بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و موقعیت بسیار زیبایی برای اسلام و ایران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه اکنون فرصت خدمت به مردم برای دولت چهاردهم فراهم شد و مجلس با سرعت رسالت خود را انجام داد، افزود: دولت چهاردهم باید با تأسی از شهید رجایی و باهنر و سه سال دوران خدمت شایسته شهید آیت الله رئیسی، ادامه‌دهنده راه این شهیدان باشد تا شاهد رشد و تعالی در کشور باشیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره با همه امکانات خود به میدان آمدند تا اسلام را نابود کنند اما شکست خوردند، گفت: در دوران ابتدای انقلاب تمام همت یاران امام بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و نهضت انقلاب با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) به ثمر رسید که دوره تثبیت نظام اسلامی است.

نوفرستی بیان کرد: دشمن با نفوذ در نظام در تلاش است تا اصل نظام اسلامی را دچار آسیب کند، گفت: اما امروز نظام اسلامی در موقعیتی می‌باشد که صاحب اقتدار است.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید منتظر بمانیم و در مباحث اقتصادی، امنیتی و جهاد سیاسی امروز الگوهای زیبایی جلوی چشم ما است و در مرحله سوم انقلاب یعنی تشکیل دولت اسلامی هستیم.

کد خبر 6209793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha