۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰

رئیس شورای اسلامی شهر شفت:

تحقق مطالبات مردم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد

تحقق مطالبات مردم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد

شفت- رئیس شورای اسلامی شهر شفت با اشاره به مشارکت مردم در توسعه شهری گفت: تحقق مطالبات مردم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خلیلی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: خبرنگاران تلاشگران عرصه بصیرت افزایی و هدایت دهی افکار مردم در جامعه به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه شورای ششم نسبت به دوره‌های قبل کارکرد قابل قبولی داشته است، افزود: هدف شورای شهر و شهرداری هر دو خدمت رسانی به شهروندان است و این امر با تعامل خوبی که ایجاد شده در شفت قابل لمس است.

خلیلی با بیان اینکه ساخت بلوار امام خمینی (ره) شفت یکی از کارهای خوب انجام شده در این شهر است، ادامه داد: اقدامات خوب سال گذشته شهرداری در خیابان بلال حبشی رضایت شهروندان را به همراه داشته که همچنان برنامه‌هایی در دست اقدام است و امسال نیز خیابان خوش سیرت طرح اولیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بودجه سال گذشته شهر شفت ۳ میلیارد تومان بوده که واقعاً جوابگوی نیازهای شهر نبود، گفت: اما ما با این شعار که توسعه شهری در گرو همدلی است توانستیم بخشی از مشکلات این شهر را رفع کنیم.

خلیلی با تاکید بر اینکه اعضای شورا تاکنون هیچ اختلافی با شهردار نداشته است، ادامه داد: خوشبختانه در شورای اسلامی و شهرداری شفت همدلی و همراهی مناسبی وجود دارد و نتیجه این موضوع تلاش بیشتر برای خدمتگزاری به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر شفت با اشاره به اینکه مشارکت مردم در توسعه شهری بسیار می‌تواند اثرگذار باشد، تصریح کرد: تحقق مطالبات مردم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

تحقق مطالبات مردم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد

خبرنگاران در بهبود خدمات شهری نقش اساسی دارند

«امیر شکاری» نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اینکه صداقت محوری از ویژگی‌های مهم خبرنگاری است، اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان بازوان مسئولان در بهبود خدمات شهری نیز نقش مهم و اساسی دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان در بازگو کردن اقدامات دستگاه‌ها به شهروندان بسیار فعال هستند، اضافه کرد: شهر شفت برای توسعه نیازمند همدلی و همراهی است.

شکاری با بیان اینکه خوشبختانه با تسهیل ساخت و ساز در شفت آمار جمعیت در این شهر رشد خوبی داشته است، افزود: انتقاد سازنده خبرنگاران سبب اصلاح ضعف‌ها و کاستی عملکرد مدیران و رشد و پویایی جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران رسالت سخت و مسئولیتی خطیر برعهده دارند، گفت: امیدواریم خبرنگاران به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری در کنار انتقاد سازنده، اخبار امید بخش را منتشر کنند تا از این طریق حس امید در میان شهروندان افزایش یابد.

برخی مطالبات شهروندان با درآمد شهرداری هم خوانی ندارد

«عظیم رضازاده ماسوله» شهردار شفت نیز در ادامه این جلسه با اشاره به دغدغه مندی خبرنگاران و شهروندان بیان کرد: مشکلات اعتباری اجازه پاسخگویی به کلیه مطالبات شهروندان را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری برای توسعه شفت دغدغه مند است، افزود: مشارکت مردم و هم سویی مدیریت و پارلمان شهری منجر به پیشرفت می‌شود.

تحقق مطالبات مردم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد

کد خبر 6209861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha