۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مرکزی خبر داد؛

شناسایی ۴۰۰۰ مشترک پرمصرف برق در استان مرکزی

شناسایی ۴۰۰۰ مشترک پرمصرف برق در استان مرکزی

اراک- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۴۰۰۰ مشترک پرمصرف برق در این استان شناسایی شد که بیش از ۲ و نیم برابر مصرف بالای الگو دارند.

محمود محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نیاز مصرف برق در سطح کشور افزایش یافته به طوری که در هفته گذشته نیاز مصرف ۷۸ هزار مگاوات در کشور ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته ۹۳ درصد مشترکان استان مرکزی الگوی مصرف را رعایت کردند، افزود: همچنین در این بازه زمانی، میزان الگوی مصرف بهینه برق از سوی ۷ درصد از شهروندان رعایت نشده و در این راستا ۴۰۰۰ نفر شناسایی شدند که بیش از ۲ و نیم برابر مصرف بالای الگوی دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: در این راستا ۲۰۰ نفر از مشترکان که میزان برق مصرفی آنها بیش از چهار برابر الگوی تعیین شده است شناسایی شدند که امید است در روزهای آتی شاهد کاهش مصرف باشیم در غیر این صورت پس از اخطار و مراجعه منجر به قطع برق این مشترکان خواهیم شد.

محمودی گفت: با توجه به وجود گرمای هوا، میزان فعالیت ساعات اداری استان مرکزی کاهش یافته که انتظار است شهروندان مراجعات خود به ادارات را در ساعات اولیه صبح انجام دهند تا ادارات در ساعات تعیین شده، فعالیت خود را به پایان برسانند.

وی گفت: کنترل مدیریت مصرف برق تا پایان شهریور تداوم دارد از این رو مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی در این رابطه ضروری است.

محمودی تاکید کرد: پایداری شبکه برق اولویت صنعت برق بوده و از تمام ظرفیت‌ها جهت مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار بهره گیری می‌شود.

کد خبر 6209917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha