۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۱

در راستای پایدار سازی شبکه آب صورت می‌گیرد؛

افتتاح مخزن ذخیره آب ۱۰ هزار متر مکعبی شهر بیرجند

افتتاح مخزن ذخیره آب ۱۰ هزار متر مکعبی شهر بیرجند

بیرجند- فرماندار بیرجند از افتتاح مخزن ذخیره آب ۱۰ هزار متر مکعبی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در راستای پایدار سازی شبکه آب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فاضلی فرد ظهر چهارشنبه در برنامه رادیویی پرسمان هفته اظهار کرد: این طرح شنبه هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: شهر بیرجند از جمله شهرهای دارای تنش آبی استان است و تولید و مصرف آب در نقطه سر به سر قرار دارد.

فاضلی فرد بیان کرد: در تابستان سال جاری علیرغم گرمای هوا تنش آبی در شهر بیرجند مدیریت شد و شهروندان با کمترین چالش کم آبی مواجه شدند.

فرماندار بیرجند اظهار داشت: در شبکه‌های روستایی استان به دلیل کم آبی ناشی از خشکسالی مشکلاتی داریم که نیازمند همراهی مردم در مدیریت مصرف آب هستیم.

وی همچنین از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۶ پروژه با اعتبار ۵۷۶ میلیارد تومان در هفته دولت برای شهرستان بیرجند خبر داد و افزود: از این تعداد ۷۳ پروژه با اعتبار ۵۶۴ میلیارد تومان افتتاح و سه پروژه هم با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در شهرستان بیرجند طرح نهضت ملی مسکن از پیشرفت خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در سایت ۲۷ هکتاری بیرجند در محل سایت اداری بخش عمده‌ای از واحدها به مرحله نازک کاری رسیده و در سایت زعفرانیه بیرجند هم ۲ هزار و ۵۸ واحد به مرحله اتمام سفت کاری رسیده و ۴۸ واحد هم به اتمام رسیده است.

کد خبر 6209963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha