۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۱۹

بخشداری مرکزی قوچان خبرداد؛

افتتاح ۱۲ میلیارد تومان پروژه در بخش مرکزی قوچان

افتتاح ۱۲ میلیارد تومان پروژه در بخش مرکزی قوچان

قوچان - بخشداری مرکزی قوچان گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۳۲ پروژه عمرانی بااعتبار ۱۲ میلیارد تومان در بخش مرکزی قوچان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فضایلی نیا در آئین افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت در بخش مرکزی با اشاره به اینکه در برنامه‌های امسال ۳۲ پروژه عمرانی بااعتبار ۱۲ میلیارد تومان در این بخش افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۹ پروژه مربوط به دهیاری‌ها و ۳ مورد مربوط به سایر دستگاه‌ها در بخش مرکزی بوده است.
بخشداری مرکزی قوچان بابیان اینکه امروز به‌صورت نمادین ۳ پروژه روستایی بااعتبار حدود ۳ میلیارد تومان با حضور مسئولین افتتاح شد، تصریح کرد: پروژه لایروبی قنات مرضی آباد روستای دیزاوند در طول ۶۵۰ متر با تعداد میل چاه ۱۶ حلقه و عمق چاه مادر ۳۰ متر به بهره‌برداری رسید که اعتبار هزینه شده آن ۳۸۰ میلیون تومان بود و ۳۲۷ میلیون تومان آن توسط اعتبارات دولتی و مابقی از طریق کمک مردمی روستا بود.
وی ادامه داد: پروژه تولید تیرچه صنعتی با دستگاه اتوماتیک نیز در روستای تیمورآباد با ۱۵ میلیارد تومان سرمایه اجرایی برای اشتغال مستقیم ۷ نفر در مساحت ۳ هزار مترمربع افتتاح شد که ۲ میلیارد تومان آن تسهیلات دولتی بود.
فضایلی نیا ادامه داد: یکی دیگر از طرح‌های افتتاحی امروز در بخش مرکزی طرح توسعه اشتغال‌زایی کارگاه تولید ذرت حجیم‌شده و پفک در روستای فخرآباد بود که این پروژه نیز ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده و موجبات اشتغال‌زایی برای ۴ نفر را فراهم کرده است.
کد خبر 6209978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha