۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

خسارت آفات در باغات مازندران کاهش یافت

خسارت آفات در باغات مازندران کاهش یافت

محمودآباد- رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان این که امسال سال نادری در حوزه آفات باغات بود، گفت: با خدمات پشتیبانی، مدیریت خوبی صورت گرفت تا زیان کمتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مؤمنی عصر چهارشنبه در آئین افتتاح همزمان ۸۷ پروژه شاخص بخش کشاورزی که در مرکز پرورش گوشتی بوران جوجه بخش سرخ‌رود برگزار شد، اظهار داشت: بخش کشاورزی ثابت کرده که مجاهد عرصه نرم جمهوری اسلامی ایران است و محمودآباد نیز مرکز جغرافیایی استان مازندران محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر فرزندان همین کشاورزان در عرصه دفاع از مرزها از جان خود نمی‌گذشتند امروز شاهد خدمت در حوزه امنیت غذایی نبودیم.

مؤمنی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران انجام شد و ۲۳ درصد میزان طیور را نسبت به سال‌های گذشته افزایش دادیم.

وی گفت: از بین ۷۸ پروژه ۶۵ پروژه در حوزه زیرساخت آب و خاک است که با تعامل و همکاری بین مدیریت آب و خاک و بخش کشاورزی نبود این مهم محقق نمی‌شد.

مؤمنی با اشاره به اینکه من شرمنده جامعه کشاورزی و کشاورز هستم، افزود: امسال سال نادری در حوزه آفات باغات بود اما در مرکز جامعه خدمات پشتیبانی خوبی داشتیم و مدیریت خوبی شد تا زیان کمتری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: حفظ محصولات مرکبات که مزیت اقتصادی استان مازندران محسوب می‌شود بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6210003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مسعود IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      0 0
      واقعیت ندارد شما اگر درکوچه پس کوچه های روستاهای مازندران سری بزنید دستگاههای سمپاشی را می بینید که همواره در رفت وامدودرحال سمپاشی اند وبو بد ان به مشامتان می ایداستفاده از سموم افت کش قوی هرسال درحال افزایش است واین هزینه ها را برای کشاورزان افزایش داده است ووووو