۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۲

استاندار مرکزی مطرح کرد؛

افتتاح ۱۲پروژه توزیع برق در شهرستان خمین

افتتاح ۱۲پروژه توزیع برق در شهرستان خمین

خمین- همزمان با هفته دولت، ۱۲پروژه توزیع برق در شهرستان خمین با اعتباری بالغ بر ۱۹۰میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه بعدازظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان خمین اظهار کرد: پیشرفت‌های کنونی نظام قابل قیاس با دوران گذشته نیست که نیاز است این دستاوردها برای جامعه به ویژه نسل جوان تشریح شود.

وی با اشاره به افتتاح ۱۲ پروژه توزیع برق در خمین، افزود: استان مرکزی با راهبری دولت، تلاش مدیران و مسئولان در بخش‌های مختلف به ویژه بخش‌های زیرساختی توزیع برق، مسیر رشد و تعالی را با شتاب ویژه ای در پیش گرفته و سرمایه گذاری‌های زیادی در این استان در حال شکل گیری است.

بهره برداری از نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: امروز به صورت نمادین نیروگاه خورشیدی کوشش برق مرکزی به قدرت ۲۰۰ کیلووات با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

محمود محمودی، افتتاح ۷ نیروگاه خورشیدی به میزان ۵۷۲ مگاوات، احداث ۲ نیروگاه گازی به قدرت ۱۳ مگاوات، تأمین برق و روشنایی مسکن ملی همت، احداث روشنایی بلوار شهید بهرام شیخی، اصلاح و بهینه سازی شبکه در ۲۰ روستای خمین در قالب طرح بهارستان، احداث خروجی‌های پست ۶۳ کیلوولت شهید والانژاد و اصلاح شبکه و کابل کشی کوی بهاران و بنیاد مسکن را از جمله طرح‌های افتتاح هفته دولت در شهرستان خمین برشمرد.

کد خبر 6210022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha