۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۶

فرماندار شهرستان خرامه:

توانمندی، انضباط کاری و رضایت مردم ویژگی‌های کارمند نمونه است

توانمندی، انضباط کاری و رضایت مردم ویژگی‌های کارمند نمونه است

خرامه- فرماندار شهرستان خرامه در مراسم تجلیل ازکارمندان نمونه خرامه گفت: توانمندی، انضباط کاری و رضایت مردم ازویژگی‌های کارمندان نمونه است و باید مدیران اجرایی به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، کرم اله رنجبر عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اداری شهرستان خرامه و گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه کارمندان نمونه در شاخص‌های ارزیابی بر اساس تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم توانسته‌اند گام‌های مؤثری بردارند، گفت: توانمندی، انضباط کاری و رضایت مردم از ویژگی‌های کارمندان نمونه است و لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی به این ویژگی‌های کارمندان خود دقت نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: کارمندان می‌بایست وقت، امکانات، استعدادها و توانایی‌های خود برای اعتلای نظام و دولت اسلامی استفاده وبا تکریم ارباب رجوع نمره برتری و شایستگی خود را به نمایش بگذارید.

رنجبر افزود: همه کارمندان دولت شایسته تقدیر هستند و لذا این افراد نمونه‌های ادارات هستند که مدیران دستگاه بر اساس آیتم‌های ارزشیابی مورد ارزیابی قرار داده و معرفی شده‌اند.

فرماندار خرامه تصریح کرد: ایجاد انگیزه از اهداف این‌گونه مراسم است که امید است مدیران دستگاه‌های اداری در طی سال و نیز در روز کارمند تجلیل از همکاران خود را در دستور برنامه‌های خود قرار دهند.

کد خبر 6210050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha