۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۴

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف محموله تجهیزات رایانه‌ای قاچاق در هرمزگان

کشف محموله تجهیزات رایانه‌ای قاچاق در هرمزگان

بندرعباس- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از هزار و ۵۰۰ قلم انواع تجهیزات رایانه‌ای قاچاق در شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در اجرای طرح جامع امنیت محله محور با انجام کار اطلاعاتی از تخلیه یک محموله کالای قاچاق در اسکله ماهیگیری درگهان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی صحت موضوع با تشکیل تیمی به محل اعزام که قاچاقچیان با مشاهده مأموران با رها کردن کالای قاچاق از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی از محل تعداد هزار و ۱۲۷ عدد انواع کابل و سیستم رایانه و دوربین مداربسته، ۱۶۶ عدد انواع شارژر، ۲۰ عدد قاب دوربین مداربسته، ۹۰ عدد پایه دیواری دوربین مداربسته ،۱۰ دستگاه فیبر نوری ،۳۰ عدد آدابتور ،۲۰ دستگاهHD به همراه ۴۰ عدد شارژر و ۲۰ عدد کابل قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرده و خاطر نشان کرد: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد.

سردار جاویدان در پایان ضمن تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا، سوخت، مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه و قاچاق، به عموم مردم قدرشناس استان توصیه کرد در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه هنجارشکنی و قاچاق کالا در سطح خرد و کلان، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

کد خبر 6210058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha