۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶

فرماندار رشت خبر داد؛

افتتاح ۱۸ پروژه عام المنفعه در بخش خشکبیجار رشت

افتتاح ۱۸ پروژه عام المنفعه در بخش خشکبیجار رشت

رشت- فرماندار رشت گفت: همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۱۸ پروژه عام المنفعه با صرف اعتبار ۱۲۴ میلیارد تومان در بخش خشکبیجار رشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر چهارشنبه در جریان افتتاح پروژه‌های بخش خشکبیجار رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: خدمت به مردم اصلی‌ترین وظیفه مسؤولان نظام جمهوری اسلامی است و همه ادارات و نهادها باید با همدلی و همراهی یکدیگر برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است و امروز وظیفه داریم در راستای امیدآفرینی این خدمات به مردم اطلاع رسانی شود، افزود: همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۱۸ پروژه عام المنفعه با صرف اعتبار ۱۲۴ میلیارد تومان در بخش خشکبیجار رشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه افتتاح پست برق ۶۳/۲۰ بخش خشکبیجار که از خواسته بحق مردم و یادگاری دولت شهید جمهور که از جمله پروژه‌های شخص این بخش است، گفت: با بهره برداری از این پروژه که روز گذشته به صورت متمرکز و همزمان توسط استاندار پرتلاش گیلان به بهره برداری رسید، شاهد افزایش خدمات دهی به مردم بخش خشکبیجار در حوزه تأمین و توزیع برق خواهیم بود.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح پروژه‌های متنوع در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، برق رسانی، بهداشتی، عمران شهری و روستایی در بخش خشکبیجار هستیم، افزود: هرکدام از ما تا زمانی که حضور داریم، باید خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم، در این راه شهیدان رجایی و رئیسی بهترین الگو هستند و به امید خدا در دولت چهاردهم نیز به همین صورت خواهد بود.

کد خبر 6210067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha