۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۸

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری:

مدیران باید تا زمانی که مسوولیت دارند بی‌منت خدمت کنند

مدیران باید تا زمانی که مسوولیت دارند بی‌منت خدمت کنند

بندرعباس- نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تغییر دولت نباید تأثیری در اراده مدیران داشته باشد از این رو مدیران باید تا زمانی که مسوولیت دارند بی‌منت به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای شورای اداری استان هرمزگان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: بایستی از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی شائبه تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان میناب قدردانی کنیم و برای آن‌ها آرزوی توفیق داشته باشیم.

وی افزود: نکته‌ای که در این ایام لازم است به مسؤولان تذکر دهیم این است که مدیران بایستی توجه داشته باشند که تا زمانی که مسؤولیت دارند بایستی به عنوان کارگزار نظام اسلامی بی منت و با تمام توان به مردم خدمت کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و نباید مدیران از این مهم غافل شوند و تغییر دولت‌ها نیز نباید تأثیری در اداره مدیران و فرمانداران برای خدمت به مردم داشته باشد.

محمد رادمهر فرماندار ویژه میناب نیز در این دیدار ضمن تسلیت شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت و تبریک به مناسبت آغاز به کار دولت چهاردهم اظهار کرد: هفته دولت یادآور شهادت دولتمردان ایران اسلامی شهیدان رجایی و باهنر است، لذا این هفته دارای معانی و مفاهیم ارزشمند و والایی است که با اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی عجین شده است.

وی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌های علم و تقوا و نمونه‌ای از دولتمردان مردمی هستند که با ساده‌زیستی، الگو و نماد تمام مسئولین و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند.

رادمهر با بیان اینکه طی این هفته، پروژه‌های مختلفی در سطح شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته و در مجموع ۹۴ پروژه بالغ بر ۹۲۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

کد خبر 6210072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha