۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۹

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:

۱۹۷ طرح هادی در روستاهای استان بوشهر اجرا شد

۱۹۷ طرح هادی در روستاهای استان بوشهر اجرا شد

بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از اجرای ۱۹۷ طرح هادی با اعتبار هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال در سطح روستاهای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت در شهرستان تنگستان اظهار کرد: طی یک سال اخیر ۱۰۸ پروژه طرح هادی شامل زیرسازی، جدول‌کشی، آسفالت معابر، سنگ‌فرش و پیاده‌روسازی به مساحت ۱۵۶ هزار مترمربع و با اعتبار ۴۹۶ میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت در روستاهای این استان اجرا شده است.

وی افزود: همچنین از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ۸۹ طرح هادی شامل بهسازی معابر به مساحت ۱۹۵ هزار مترمربع، ۹ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، ۵ بوستان و ایمن سازی ۱۸ روستا در برابر سیلاب با اعتبار ۸۳۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

اجرای ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته جهت جذب ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای در سال جاری، افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته همچنین ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت برای اجرای ۲۰۰ پروژه عمرانی ابلاغ شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر میزان اجرای آسفالت معابر روستایی در یکسال اخیر را ۸۰۰ هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: این میزان آسفالت با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاران در ۱۱۰ روستا اجرا شده است.

صدور اسناد مالکیت در روستاها

برومند ضمن قدردانی از همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک استان با بنیاد مسکن برای صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت گفت: در یک سال اخیر با همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک استان سه هزار و ۱۵ جلد سند روستایی و هزار و ۵۱۰ جلد سند مالکیت واحدهای مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی میزان اراضی واگذار شده به متقاضیان در روستاها با هدف کمک به تأمین مسکن جامعه را هزار و ۲۴ قطعه عنوان کرد و افزود: طرح هادی ۷۶ روستا نیز بازنگری شده است.

کد خبر 6210081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شولی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      0 0
      جناب برومند یکی از مدیران خوب وبا ارزش میباشد که جا دارد در این هفته دولت از ایشان تقدیر وتشکر شود زیرا در یک جلسه که نحوه برخورد وتصمیم انقلابی ایشان را جهت حل مشمل مسکن پرگان برازجان دیدم واقعا افتخار کردم از مدیران جهادی دولت شهید رییسی که الحق انسان بتمام معنا جهادی میباشد وحیف است که دولت جدید