۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۴۴

همزمان با ششمین روز از هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از ۹ پروژه عمرانی و خدماتی در آستارا

بهره برداری از ۹ پروژه عمرانی و خدماتی در آستارا

آستارا- همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۹ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۷ میلیارد تومان در آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور مسؤولان شهرستانی، ۹ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

از پروژه‌های امروز افتتاح پنجمین دفتر مسافرتی گردشگری شهرستان آستارا با سرمایه گذاری حدود یک میلیارد تومان در فضایی به مساحت حدود ۵۰ متر مربع و با اشتغالزایی ۲ نفر بصورت مستقیم و ۴ نفر غیر مستقیم بود.

از دیگر پروژه‌های روز ششم از هفته دولت در آستارا اجرای پروژه‌های طرح هادی در روستاها و بهره برداری از آسفالت ۳ روستای خشکه دهنه، جلال آباد و باغچه سرا بطول ۱۰۶۰ متر که شامل اجرای ۵۵۰۰ متر مربع آسفالت گرم در معابر این روستاها با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال بود.

همچنین امروز بصورت همزمان ۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان آستارا به متراژ ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در روستاهای عنبران، عباس آباد، کانرود و خسرو محله بهره برداری شد که هر واحد با تسهیلات بنیاد مسکن، تسهیلات بلاعوض کمیته امداد و با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

کد خبر 6210099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha