۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۴۱

امام جمعه بوشهر:

خدمات جهادی کارکنان ادارات زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم می‌شود

خدمات جهادی کارکنان ادارات زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم می‌شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: خدمات جهادی کارکنان ادارات زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در مراسم هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت شهیدان راه خدمت اظهار کرد: مسئولان به عنوان خدمت‌گذار مردم باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات استفاده کنند.

وی همکاری مسئولان و مردم با هم را زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات دانست و بیان کرد: برای اینکه مسیر توسعه و پیشرفت به خوبی طی شود باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی خود را خدمتگزار مردم بدانند.

امام جمعه بوشهر با تجلیل از خدمت شهدای خدمت از جمله شهید رئیسی و یاران همراهش تصریح کرد: شهید رئیسی در عرصه ارائه خدمات جهادی و انقلابی پیشتاز بود و در این زمینه کارهای بزرگی را انجام داد.

وی با آرزوی موفقیت برای دولت چهاردهم خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اساسی خدمات جهادی در رفع مشکلات جامعه است که باید مدیران و کارکنان در این زمینه تلاش کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به خدمات خدمات جهادی و بسیجی تاکید کرد: کسانی که در حوزه دستگاه اجرایی فعالیت می‌کنند نقش مهم و مؤثر در پیشرفت نظام اسلامی و رفع مشکلات جامعه دارند.

وی در ادامه خواستار رسیدگی به مشکلات و تحقق مطالبات مردم شد و گفت: شهید رئیسی بر حضور جهادی اعضای خدمتگزار حوزه اجرا به ویژه کارمندان تأکید جدی داشتند.

کد خبر 6210100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha