۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۵۶

استاندار قزوین:

افتتاح سد بالاخانلو مشکل آب بویین زهرا را رفع می کند

افتتاح سد بالاخانلو مشکل آب بویین زهرا را رفع می کند

قزوین- استاندار قزوین گفت: با ورود سد بالاخانلو به شبکه تأمین آب که از موارد مورد تاکید دولت سیزدهم بود مردم شهرستان بویین زهرا هم از آب با کیفیت استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین یعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه بوئین زهرا اظهار کرد: اقدامات اتفاق افتاده در شهرستان بوئین زهرا در برخی از حوزه ها بسیار بارز است و گره های زیادی از مشکلات مردم را برطرف خواهد کرد.

وی افزود: با ورود سد بالاخانلو به شبکه تأمین آب که از موارد مورد تاکید دولت سیزدهم بود مردم شهرستان بویین زهرا هم از آب با کیفیت استفاده می کنند و هم فشار بر سفره های زیر زمینی کاهش پیدا می کند.

اعلایی با بیان اینکه خدمت گذاری وظیفه دولتمردان است، اضافه کرد: با استقرار دولت چهاردهم تداوم خدمت از سوی خدمتگذاران که با رأی مردم انتخاب شده اند ادامه پیدا می کند و فضای پیش رو فضای تعالی، پیشرفت و توسعه کشور و استان خواهد بود انشاءالله.

استاندار قزوین اظهار داشت: امانت داری و پیگیری منافع مردم بزرگترین وظیفه دولت است و در این ایام سعی شد در این راستا خدمات زیادی صورت گیرد و مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

کد خبر 6210117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha