۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۰۷

مدیرکل نوسازی مدارس بوشهر مطرح کرد؛

استان بوشهر در فضای آموزشی به سرانه استاندارد می‌رسد

استان بوشهر در فضای آموزشی به سرانه استاندارد می‌رسد

بوشهر- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: با تکمیل پروژه‌ها تا ۱۸ ماه آینده، استان بوشهر در فضای آموزشی به سرانه استاندارد می‌رسد.

ابراهیم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان بوشهر از گذشته تا کنون با کمبودهایی در زمینه فضاهای آموزشی روبرو بوده است که با تلاش صورت رفته برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها اقدام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر تصریح کرد: در همین راستا شاهد ثبت یک رکورد هستیم و ۱۰۳ پروژه در حوزه آموزشی، ورزشی، فرهنگی و پرورشی اجرا شده است.

وی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هزار و ۴۶۵ میلیارد تومان پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی در هفته دولت امسال بیان کرد: ۴۶۱ کلاس درس در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود.

احمدی از افتتاح ۲۵ فضای آموزشی و ۷۹ کلاس درس خبر داد و افزود: این میزان افتتاح نسبت به دیگر سال‌ها بی‌نظیر است که اعتبارات خوبی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تلاش داریم که با تکمیل این طرح‌ها به یک سرانه استاندارد در فضای فیزیکی برسیم و طی ۱۸ ماه آینده این طرح‌ها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

کد خبر 6210122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امر ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      0 0
      دنباله متن الان مدارسی که زیاد هم ساخته ایم باید تجهیز شوند حتی یک آبسردکن درست هم در اکثر مدارس دیلم گناوه نیست یک سیستم جدید اسلابد و تابلو تجهیزات کمک آموزشی نصب نیست برای تقویت آموزشی دانش آموز یک زمین فوتبال و توپ نیست .بهر میبینیم در دیلم و جاهای دیگه می‌آیند اولویت مشکل شهر در بحث آموزشی را
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      0 0
      این طرح های اموزشی کجاست مدرسه ماسال ساخت ان ۱۳۶۳میباشد چرا اقدام نمیکنید وقتی هزینه های خوبی هم بقول خودتون داربد