۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۴۱

در ششمین روز هفته دولت؛

۱۰ پروژه عمرانی در بخش مرکزی دیر افتتاح یا آغاز شد

۱۰ پروژه عمرانی در بخش مرکزی دیر افتتاح یا آغاز شد

بوشهر- همزمان با ششمین روز هفته دولت ۱۰ پروژه عمران شهری و روستایی و فرهنگی در شهر دیر و روستاهای اطراف با اعتبار ۱۵۲ میلیارد تومان افتتاح یا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این پروژه‌ها شامل افتتاح پارک شهید فخرایی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با اعتبار ۴ میلیارد تومان، پارک شهید صدوقی به مساحت ۸۰۰ مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد تومان، نگارخانه شهر دیر با اعتبار ۳.۷ میلیارد تومان، خیابان گردشگری روستای جبرانی با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان، ادامه پارک ساحلی روستای الی جنوبی با اعتبار ۱.۸ میلیارد تومان است.

همچنین عملیات اجرایی پروژه‌های ادامه خیابان شهدا با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، بلوار معلم به طول ۲.۵ کیلومتر با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان، میدان فانوس به متراژ ۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۲ میلیارد تومان، میدان ورودی غربی دیر به متراژ ۹ هزار مترمربع و ۵۴ میلیارد تومان در شهر دیر و ساختمان اداری دهیاری لمبدان بالایی با اعتبار ۴ میلیارد تومان آغاز شد.

لزوم توجه به مبلمان شهری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دیر در آئین افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها با بیان اینکه خدمات شهید رئیسی آثار ماندگاری در کشور داشت، گفت: فرصت‌ها محدود است و اگر اثر ماندگار ما برای مردم باقی بماند باقیات الصالحات برای ما خواهد بود.

مصطفی فخرایی افزود: برای دولت وفاق ملی آرزوی موفقیت داریم که با رأی اعتمادی که گرفت و با همدلی مجلس ادامه دهنده راه شهید جمهور هستند و به این سمت حرکت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که در مسئولیت هستیم به مردم خدمت می‌کنیم و بعد از ما هم این مسیر خدمت را ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دیر تاکید کرد: شهرداری چشم شهر است و مبلمان شهر نقش مهمی در ذهنیت مردم و مسافرانی که به اینجا می آیند، دارد.

وی یادآور شد: شهرداری جای مهمی است و اگر درست اقدام شود در روحیه و نشاط مردم نقش دارد.

فخرایی بیان کرد: پروژه‌های خوب با جدیت و نظارت به پیش رود که مردم لذت به ثمر نشستن این پروژه‌ها را ببینند.

کد خبر 6210150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha