۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۳۴

نماینده مردم کهگیلویه تاکید کرد؛

وزرا مشکلات مناطق را به شکل ویژه پیگیری کنند

وزرا مشکلات مناطق را به شکل ویژه پیگیری کنند

دهدشت_ نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرا مشکلات مناطق را به شکل ویژه پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان کهگیلویه بر اهمیت گفت‌وگو و بیان مشکلات پیش از برگزاری جلسات تأکید کرد و افزود: به این شیوه در زمان تصمیم‌گیری، می‌توان به بهترین راه به کمبودها و نیازها رسیدگی کرد.

وی به پروژه انتقال آب از ایدنک به حومه غربی اشاره و آن را یکی از اولویت‌ها خواند و تصریح کرد: این پروژه باید بعنوان یکی از مهمترین نیازهای شهرستان در مراحل تصمیم گیری مورد توجه قرار گیرد.

موحد همچنین نگرانی خود را از وضعیت بحرانی برخی منازل که شبکه توزیع آب شهر از زیر آنها رد می‌شود ابراز کرد و گفت: این موضوع باعث نگرانی و کاهش اعتماد مردم به این منازل شده است.

موحد گفت: به عنوان نماینده مردم، همواره پیگیر تک تک مطالبات آن‌ها بوده و از دولت جدید در خواست خواهم کرد که به مشکلات منطقه توجه کند.

موحد بر لزوم رصد و پیگیری مشکلات از سوی وزرا تأکید کرد و گفت: در مجلس شورای اسلامی از هر فرصتی برای بیان مشکلات منطقه استفاده می‌کنم.

کد خبر 6210156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha