۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۱۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

مانور بازگشایی مدارس و توزیع لوازم التحریر تا مهرماه انجام می‌شود

مانور بازگشایی مدارس و توزیع لوازم التحریر تا مهرماه انجام می‌شود

قم- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: مانور بزرگ توزیع ملزومات، تجهیزات ورزشی، سلامتی، لوازم التحریر و بازگشایی مدارس تا ابتدای مهرماه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی عصر چهارشنبه در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان قم با تأکید بر اتمام فعالیت‌های نرم افزاری در آموزش و پرورش از جمله ساماندهی نیروها، کلاس بندی، ثبت نام کتب اظهار کرد: طرح شهید عجمیان جزو فعالیت‌های سخت افزاری است که این اقدامات با پیگیری نواحی استان قم امسال هم با قدرت اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: سال گذشته رتبه اول در پیشبرد اهداف طرح شهید عجمیان با همت گروه‌های جهادی را داشتیم که دستاوردهای عظیمی از این طرح پرثمر حاصل شد.

رحیمی ابراز کرد: فضاسازی رسانه‌ای از فرهنگیانی که این ایام با علاقه و اشتیاق در حال آماده سازی مدارس هستند، برای آشنایی همشهریان با فعالیت‌های گسترده آموزش و پرورش ضرورت دارد.

وی ادامه داد: تا ابتدای مهرماه مانور بزرگ توزیع ملزومات و تجهیزات ورزشی و سلامتی و هم چنین لوازم التحریر انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم اذعان کرد: بازدید از مدارس تا شروع سال تحصیلی باید مورد نظر قرار گیرد و از نزدیک مسائل و مشکلات مدارس و مدیران مورد توجه قرار گیرد.

رحیمی با تأکید بر برگزاری جلسات هماهنگی با مدیران مدارس خاطر نشان کرد: تا ابتدای آغاز رسمی سال تحصیلی جدید مانور بازگشایی مدارس انجام خواهد شد.

کد خبر 6210159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha