۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۰۰

۵ پروژه عمرانی در شهر سرخ رود افتتاح و کلنگ زنی شد

۵ پروژه عمرانی در شهر سرخ رود افتتاح و کلنگ زنی شد

سرخ رود- پنج پروژه عمرانی شهری با اعتبار بیش از سه هزار میلیارد در سرخ رود افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ‌رود شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی اظهار داشت: پروژه احداث دیواره حفاظتی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال امروز افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه احداث تالار شهر و آمفی تئاتر رو باز بوستان ساحلی نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهردار سرخ‌رود توسعه این شهر را از وحدت و تعامل بین مسئولان شهری دانست و افزود: پروژه احداث دیواره حفاظتی و پل نهر شیء را نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال امروز کلنگ‎‌زنی شد.

کبود فیروزجایی از شروع کار پروژه احداث فاز ۴ مسیر سلامت با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال خبر داد و این پروژه عمرانی را پروژه اقتصاد سازی برای شهر دانست.

وی در پایان از افتتاح پروژه احداث رمپ زباله شهرداری سرخ‌رود با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرخ‌رود به‌عنوان پایلوت یک شهر توریستی معرفی شود

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود نیز در این آئین افتتاح و کلنگ‌زنی ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: پروژه‌های بسیار خوبی را امروز شاهد هستیم که به تدبیر مسئولان شهری محقق شد.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری روز گذشته فرمودند مسئولان در مسیر ولایت باشند و آنچه حق مردم است، باید صورت گیرد.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان تصریح کرد: پروژه‌هایی که امروز کلنگ‌زنی می‌شود، امید داریم تا هفته دولت سال آینده افتتاح شود چراکه سرخ‌رود باید به‌عنوان پایلوت یک شهر توریستی معرفی شده و مورد توجه قرار گیرد.

آینده درخشان در انتظار شهر سرخ‌رود

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در این آئین با اشاره به اینکه باید از اینگونه پیشرفت‌ها برای توسعه بیشتر سرخ‌رود استفاده کنیم، گفت: شهرداری در گام‌های خود در حوزه عمرانی به خوبی عمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اتحاد تشکیل شده در این شهر به محوریت امام جمعه سرخ‌رود بسیار عالی است که آینده درخشانی برای شهر همراه خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در مورد مسئله آب سرخ‌رود با وزیر نیرو در خصوص مشکلات صحبت شد، این کار بنیادی است که با اقدامات جدی صورت می‌پذیرد.

فیاضی در پایان یادآور شد: ما به وظیفه خود در قبال مردم عمل خواهیم کرد، خدمتگزار مردم هستیم و با جدیت باید برای مردم قدم برداریم.

کد خبر 6210162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha