۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷

فرماندار کهگیلویه:

عملکرد برخی مدیران غیرفعال در جذب اعتبارات مورد انتقاد است

عملکرد برخی مدیران غیرفعال در جذب اعتبارات مورد انتقاد است

دهدشت_ فرماندار کهگیلویه گفت: عملکرد برخی مدیران غیرفعال در جذب اعتبارات مورد انتقاد بوده و لزوم تغییر رویکرد در مدیریت پروژه‌ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان کهگیلویه با اشاره به آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: از مدیران استانی و شهرستانی که در جذب اعتبارات و پیگیری پروژه‌ها فعال بودند، تقدیر می‌کنم

وی تصریح کرد: بسیاری از مدیران با دوندگی و سرکشی به پروژه‌ها، در تحقق بودجه‌ها نقش مؤثری ایفا کردند و این در حالی است که برخی دیگر تنها به صندلی‌های خود چسبیده و هیچ پیگیری انجام ندادند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به نیازهای اساسی شهرستان، بر لزوم ارتباط مستمر مدیران برای جذب اعتبارات تأکید کرد.

محقق زاده با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان، بیمارستان جدید دهدشت در دولت سیزدهم به تصویب رسید، خاطر نشان کرد: منتظر کلنگ‌زنی آن در دولت جدید هستیم.

وی همچنین به سد کوهبرد اشاره کرد و گفت: این سد به بهره‌برداری رسیده و برای آبیاری زیر دست آن نیاز به تأمین اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان وجود دارد.

فرماندار کهگیلویه با تقدیر از پیمانکار سد سرپری و آب منطقه‌ای استان گفت: این پیمانکار با وجود طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی در حال انجام پروژه است که جهت رسیدن به نتیجه مطلوب باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه به برخی از پیمانکارانی که مطالبات خود را دریافت کرده‌اند، اما پروژه پیشرفت زیر ۲۰ درصد دارد اشاره کرد و گفت: این پیمانکاران باید حذف شوند تا جلوی پیشرفت پروژه‌ها گرفته نشود و پیمانکاران قوی هم در کمیته برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرند.

محقق زاده ادامه داد: در بخش راه‌های منطقه دیشموک و مناطق توریستی همچون دلی و آجم، نیاز به حمایت ملی احساس می‌شود.

فرماندار همچنین به مسائل راهداری و کمبود ماشین‌آلات اشاره و بر ضرورت تعمیر و تأمین بودجه برای خرید تجهیزات راهداری تأکید کرد.

محقق زاده نیز در حوزه برق نیز با اشاره به راه اندازی ایستگاه برق دژکوه در دهه فجر سال گذشته گفت: راه اندازی ایستگاه برق چاروسا و دیشموک نیازمند حمایت ملی است.

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: ما ریالی از بودجه شهرستان و یا بخش‌ها را جابجا نخواهیم کرد و تغییر ناچیز در قالب فصول شاید ایجاد شود.

محقق زاده از اعتبار خوب محرومیت زدایی خبر داد و گفت: این مهم بزودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود افزایش اعتبارات شهرستان نسبت به گذشته، کاهش کلی به دلیل حذف سهمیه نفت محسوس است و مدیرانی که نسبت به کمیته برنامه ریزی شهرستان انتقاد دارند، این انتقاد وارد نیست، بلکه مربوط به قدرت چانه زنی بود که برخی از مدیران کل در استان این توانایی را نداشتند.

کد خبر 6210186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha