۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۴۳

فرماندار آشتیان خبر داد؛

بهره برداری از ۱۰ پروژه شاخص توزیع برق در شهرستان آشتیان

بهره برداری از ۱۰ پروژه شاخص توزیع برق در شهرستان آشتیان

آشتیان- فرماندار آشتیان گفت: همزمان با هفته دولت،۱۰ پروژه شاخص توزیع برق در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۹۸میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی وروانی فراهانی عصر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح‌های حوزه برق هفته دولت آشتیان اظهار کرد: زحمات مجموعه برق در توزیع بدون وقفه برق با توجه به گرمای فصل تابستان ستودنی است.

وی افزود: برق یکی از نیازهای مبرم و اساسی در زندگی است و همزمان نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف و صرفه‌جویی مقوله‌ای بسیار مهم است.

فرماندار شهرستان آشتیان بیان کرد: در چند سال اخیر، شرکت توزیع نیروی برق در جهت توسعه زیرساخت‌ها، بهبود ولتاژ برق و برق‌رسانی خدمات قابل‌تقدیری را در سطح شهرستان داشته است.

احداث فاز یک شبکه فشار متوسط هوایی

مدیر توزیع برق شهرستان آشتیان نیز گفت: احداث فاز یک شبکه فشار متوسط هوایی از روستای محسن آباد تا نوده به طول ۴ کیلومتر با ارزش ۲۰ میلیارد ریال و جابجایی شبکه فشار متوسط ضلع شمالی روستای آهو از جمله پروژه‌های افتتاحی توزیع برق در شهرستان آشتیان همزمان با هفته دولت بود.

حمیدرضا سهرابی نیا افزود: اجرای پروژه بهارستان در روستاهای جعفر آباد و دستجرده از دیگر طرح‌های افتتاحی توزیع برق در هفته دولت است.

کد خبر 6210190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha