۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۲۷

آزادگان تنگستان تجلیل شدند

آزادگان تنگستان تجلیل شدند

بوشهر- مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان تنگستان با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده چهارشنبه شب در نشست با آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس شهرستان تنگستان اظهار داشت: آزادگان گنجینه ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که فرهنگ انسان‌ساز دوره اسارت را تجربه کرده و ملت بزرگ ما قدردان رنج‌ها و تلاش‌های این عزیزان هستند.

امام جمعه اهرم با اشاره به اینکه ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از آزادگان به عنوان نماد مقاومت و ایثار در دفاع از ارزش‌ها یاد کرد و ادامه داد: این افراد با تحمل سال‌ها سختی و رنج دوران اسارت، هرگز دست از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی نکشیدند و در دفاع از آن مرارت‌های بسیار به جان خریدند.

وی اضافه کرد: باید از آزادگان درس استقامت و ایستادگی یاد گرفت و در جهت چاپ خاطرات آزادگان تلاش شود تا زحمات این بزرگواران فراموش نشود.

پهلو زاده با اشاره به اینکه آزادگان اسوه صبر هستند بیان داشت: همه ما باید صبر، ایثار و از خود گذشتگی را از این آزادگان سرافراز بیاموزیم.

امام جمعه اهرم بیان کرد: ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب هستند و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی و ازخودگذشتگی آنان است.

کد خبر 6210209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha