۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۵۲

رییس هیأت فوتبال یزد خواستار شد؛

مشکل زیرساخت لازم برای فوتبال یزد رفع شود

مشکل زیرساخت لازم برای فوتبال یزد رفع شود

یزد- رییس هیأت فوتبال یزد با اشاره به اینکه تنها یک چمن فوتبال برای شهرستان یزد جوابگو نیست، بر ایجاد زیرساخت بویژه ایجاد چمن‌های مناسب در محلات مختلف تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن حسینی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران شهرستان یزد با اشاره به وجود تنها یک زمین چمن غیراستاندارد در اختیار این هیأت گفت: این زمین با بیش از ۶۰ سال سابقه برای برگزاری مسابقات بوده که به هیچ وجه جوابگو نیست.

وی افزود: در این زمین که در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد به عنوان قدیمی‌ترین مکان ورزشی استان یزد، واقع شده، سالانه مسابقات فوتبال در رده‌های مختلف و لیگ‌های کشوری برگزار می‌شود این در حالی است که این مجموعه که هیأت فوتبال یزد نیز در آن فعالیت دارد، رختکن، سرویس بهداشتی مناسب و کافی و همچنین سکوی کافی برای تماشاگران ندارد.

رییس هیأت فوتبال یزد با اشاره به اینکه مکان هیأت فوتبال قبلاً سالن ژیمناستیک بوده که در اختیار قرار گرفته و فضای استاندارد برای فعالیت کمیته‌های مختلف ندارد، بودجه مورد نیاز برای ساماندهی مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد و زمین چمن را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

حسینی ادامه داد: این مجموعه از موقعیت خوبی در شهرستان یزد برخوردار بوده و مشکلات سخت افزاری آن باید رفع شود تا بتوان از آن به نحو شایسته استفاده کرد، البته مشکلات مجموعه شهید پاکنژاد بارها به مسئولان امر گزارش شده و قطعاً برای حل مشکل به عزمی جدی در شهرستان توسط مسئولان نیاز است.

رئیس هیأت فوتبال یزد، برگزاری دوره‌های آموزشی، ارتقا و دانش افزایی با حضور مدرسان برجسته را از برنامه‌های مهم هیأت فوتبال یزد بیان کرد و گفت: تاکنون در این زمینه اقدامات مهمی انجام شده و امسال باقوت ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از همکاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار با این هیأت خبر داد.

کد خبر 6210216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha