۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۳۱

مدیران برتر جشنواره شهید رجایی خوزستان تقدیر شدند

مدیران برتر جشنواره شهید رجایی خوزستان تقدیر شدند

اهواز - مدیران خوزستانی برتر در جشنواره شهید رجایی در شورای اداری استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: دولت در نظام هم به لحاظ تکالیف قانونی که در قانون اساسی وجود دارد و هم به لحاظ شیوه حکمرانی در ایران، وظایف گسترده‌ای انجام می‌دهد که آموزش، بهداشت و درمان، امنیت، امنیت غذایی و تولید بسیاری از کالاها از جمله این موارد هستند.

وی عنوان کرد: طبیعتاً این سیستم بزرگ نیاز به مدیریتی دارد که از ابزارهای نوین مدیریتی استفاده کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: آخرین اتفاقی که در نظام اداری شکل گرفته، تشکیل شورای راهبری تحول اداری است که سه وظیفه عمده برعهده دارد. ارتقای بهره وری اولین مورد و مساله اصلی کشور است که انتظار می‌رود استان‌ها به جد این مساله را دنبال کنند.

نیکو، موضوع دوم را اصلاح فرآیندهای مشکل و طولانی که عمدتاً نارضایتی مردم را به همراه دارد خواند و افزود: شناسایی و اصلاح این فرآیندها یکی دیگر از وظایف شورای تحول اداری است. نهایتاً رضایتمندی ارباب رجوع است.

وی با اعلام اینکه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ تغییراتی برای الگوگزینی رخ داد، بیان کرد: در سال‌های گذشته دستگاه‌های ملی در فرآیند تعیین دستگاه برتر استانی مشارکت نداشتند اما امسال برای اولین بار دستگاه ملی در ارزیابی دستگاه استانی مشارکت داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: خوزستان و مازندران از سوی اداره استخدامی به عنوان استان‌هایی که بیشترین روایی ارزیابی را داشتند معرفی شدند که این حاکی از صحت ارزیابی در استان است.

نیکو با بیان اینکه پیگیری مدیران و همکاران آنها نشان از حائز اهمیت بودن جشنواره شهید رجایی داشت، اظهار کرد: پس از ارزیابی‌ها برگزیدگان جشنواره سال جاری که مدیران برتر در ارزیابی سال ۱۴۰۲ بودند معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم مدیران برتر جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان رتبه برتر در گروه توسعه، زیربنایی و زیرساخت، امید احمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان رتبه برتر گروه اقتصادی مالی، جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد استان رتبه برتر گروه سلامت و رفاه اجتماعی را کسب کردند.

همچنین علی داودی رتبه برتر گروه عمومی، قضائی و امنیت، مجید نبی پور مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به عنوان رتبه برتر گروه تولیدی و شهرام ملایی هزاروندی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان رتبه برتر گروه فرهنگی، علمی و آموزشی را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6210223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha