۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۵۷

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد و معیشت اولویت مطالبات مردمی/تله‌کابین گرگان بلاتکیف است

اقتصاد و معیشت اولویت مطالبات مردمی/تله‌کابین گرگان بلاتکیف است

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز موضوع اقتصاد و معیشت مهمترین اصل است و ما برای اجرای برخی از پروژه ها چون تله کابین با هیچ فردی تعارف نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سنگدوینی، شامگاه چهارشنبه در مراسم متمرکز معرفی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت اظهار کرد: استان گلستان جزو استان‌هایی است که از محرومیت بالایی برخوردار بود.

وی افزود: در سفر دولت سیزدهم به استان گلستان با معرفی که مسؤولان از استان داشتند شاهد اتفاقات مهم و بسیار خوبی در استان بودیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه آشوراده بیش از ۲۰ سال بلاتکلیف مانده بود اما با کارهایی که صورت گرفت شاهد زنده شدن آن هستیم و برای به نتیجه رسیدن باید کارها با قوت پیگیری شود.

وی ادامه داد: هر مسؤولی که از ادامه این پروژه‌ها سر باز بزند به استان خیانت کرده است.

سنگدوینی اظهار کرد: امروز موضوع اقتصاد و معیشت مهمترین اصل است و ما برای اجرای برخی از پروژه‌ها چون تله کابین با هیچ فردی تعارف نداریم و اکنون مدت ۲۶ سال است که این پروژه در شهر گرگان می‌خواهد اجرایی شود اما تا کنون اتفاق خاصی برای آن رخ نداده است.

سنگدوینی با اشاره به پروژه خلیج گرگان، اظهار کرد: وضعیتی که این خلیج داشت تهدیدی برای استان‌های شمالی بود که با اقدامات انجام شده جانی دوباره به آن بخشیده شد و از خطر نجات یافت.

وی با بیان اینکه احداث نیروگاه علی‌آبادکتول و کمربندی گرگان از جمله پروژه‌هایی است که باید پیگیری‌های مربوط به آن انجام شود، افزود: امروز با توجه به مشکل برقی که در استان وجود دارد باید از انرژی‌های تجدید پذیر استفاده کرد.

کد خبر 6210226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha