۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱:۰۰

در شهر پرند؛

چهلمین قرارگاه تنش آبی استان تهران برگزار شد

چهلمین قرارگاه تنش آبی استان تهران برگزار شد

رباط کریم- چهلمین جلسه قرارگاه تنش آبی استان تهران در آبفای جنوبغربی استان تهران برگزارشد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهلمین جلسه قرارگاه تنش آبی استان تهران به میزبانی شرکت آبفای جنوب غرب استان تهران در محل تصفیه خانه فاضلاب پرند برگزار شد. برگزارشد.

در این جلسه که به ریاست محسن اردکانی، مدیر عامل آبفای استان تهران و با حضور اعضا قرارگاه آبی برگزار شد، با پیگیری مصوبات جلسه قبلی ادامه یافت.

محسن اردکانی در این جلسه ضمن سخنانی با قدردانی از اقدامات مجموعه آبفا که علیرغم فصل گرم و چندمین سال پی در پی خشکسالی در راستای تأمین و توزیع پایدار آب شرب شهروندان فعالیت کردند، استمرار این تلاش‌ها در راستای موضوعات تأمین و توزیع مطلوب آب شرب شهروندان و جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای تحت پوشش و همچنین میزان پیشرفت پروژه‌های در دست انجام در این زمینه را خواستار شد.

در این برنامه ابراهیم یزدیان مدیر عامل آبفای جنوب غربی استان تهران طی گزارشی شامل مجموعه برنامه‌های دقیق از جمله زون بندی مناطق شهرها، اصلاح و بازسازی خطوط و شبکه‌های فرسوده، حفر و تجهیز چندین حلقه چاه و … به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده (تأمین و توزیع آب شرب پایدار در تمامی مناطق تحت پوشش جنوب غربی) پرداخت.

در پایان این مراسم مدیر عامل آبفای استان تهران از طرح‌های در دست انجام تصفیه خانه فاضلاب شهرهای پرند و رباط کریم بازدید و بر تسریع در اجرا و بهره برداری مطابق برنامه زمانبندی شده تاکید کرد.

کد خبر 6210298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha