۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱:۳۱

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

راه شهیدان با اطاعت از ولایت مستدام می‌شود

راه شهیدان با اطاعت از ولایت مستدام می‌شود

تربت جام- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: با اطاعت از ولایت است که راه شهیدان پر رهرو و مستدام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده شامگاه چهارشنبه در آئین یادواره شهدای دولت و تجلیل از مقام ۲۴ شهید کارمند شهرستان تربت جام با تکریم و تجلیل از مقام شهیدان رجایی، باهنر، آیت الله رئیسی و ۲۴ شهید کارمند تربت جام اظهار کرد: با اطاعت از ولایت است که راه شهیدان پررهرو و مستدام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: شاغلین در دولت جمهوری اسلامی باید مجری تدابیر حکیمانه، آگاهانه، عالمانه و سراسر معرفت و بصیرت امام جامعه اسلامی باشند.

وی بیان کرد: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان با اقتدار به پیش می‌رود و اگر پرچم انقلاب اسلامی در احتزاز است، مدیون جانفشانی ها و ازخودگذشتگی‌ها است.

یوسفعلی زاده افزود: به برکت ایستادگی، مقاومت و جهاد همه جانبه فرزندان راستین انقلاب است که نظام مقدس جمهوری اسلامی از صدها و هزارها توطئه رنگارنگ سربلند و پیروز بیرون آمده است و امروز با نشاط تر و سرافراز تر به راهی که شهیدان و امام شهیدان پیش روی ما گذاشته اند رهسپاریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که در همه ابعاد در ایران اسلامی داریم به برکت خون‌های پاک شهیدان و به برکت صبر و استقامت‌ها است.

وی ادامه داد: یکی از آثار و برکات خون‌های پاک شهیدان این بود که در زمان دفاع مقدس سیم خاردار وارد می‌کردیم و به دلیل تحریم‌ها حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز در عرصه نظامی دست ما پر است و به کشورها تکنولوژی صادر می‌کنیم.

گفتنی است؛ در این محفل معنوی از کتاب «خدمت تا بهشت» زندگینامه شهدای کارمند تربت جام رونمایی شد.

کد خبر 6210303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha