۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵

استاندار کردستان:

هفته دولت فرصتی برای تمرین اخلاص در عمل و تفکر است

هفته دولت فرصتی برای تمرین اخلاص در عمل و تفکر است

سنندج_استاندار کردستان گفت: هفته دولت فرصتی برای تمرین اخلاص در عمل و تفکر است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا صبح پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی فراهم می‌آورد تا همچون دولتمردان شهید اخلاص در عمل و تفکر را تمرین کنیم و خالصانه به مردم خدمات دهیم.

وی با اشاره به اینکه پست و مقام جایگاهی جز خدمتگزاری و گره‌گشایی ندارد، افزود: اگر خدمت در جایگاه دولتی غیر از قدم برداشتن برای مردم باشد وبال گردن می‌شود و ارزشی ندارد.

استاندار کردستان بیان کرد: جایگاه و پست و مقام روزی از بین رفت و فقط کمک خداوند متعال است که می‌تواند انسان را در مسیر مسؤولیتی کمک کند.

زارعی کوشا با بیان اینکه قصور در کارها بدون شک وجود دارد، اذعان کرد: با کمک خداوند مأموریت‌های مسؤولان و کار به دستان در جایگاه‌های دولتی انجام می‌شود.

وی با آرزوی موفقیت برای دولت چهاردهم اذعان کرد: رویکرد این دولت وفاق ملی است و امیدواریم در مسیر خدمت به مردم موفق باشند.

شهید رئیسی الگویی ماندگار برای همه ادوار است

استاندار کردستان همچنین شهید رئیسی را الگویی ماندگار برای همه ادوار برشمرد و افزود: شهید رئیسی یک انسان مخلص، مردمی، ولایتمدار، متواضع، پرکار، پرتلاش، جدی و دارای انگیزه‌های بزرگ بود که الگوی همه مسؤولان باید قرار گیرد.

زارعی کوشا یادآور شد: شهد رئیسی در طول ۳۳ ماه خدمت خود خدمات ماندگاری برای مردم برجای گذاشت و خالصانه به مردم خدمت کرد و جایگاه و پست و مقام نتوانست در تواضع، فروتنی و ولایتمداری مثال زدنی او اثری داشته باشد.

زارعی‌کوشا اذعان کرد: شهدای دولت حجت بزرگی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند و امروز دولتمردان باید بتوانند خود را به این چهره‌های تابناک نزدیک کرده و آنها را الگو قرار دهند.

کد خبر 6210473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha