۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲

استاندار لرستان مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ماندگاری مردم در مناطق محروم

ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ماندگاری مردم در مناطق محروم

خرم‌آباد - استاندار لرستان بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق محروم برای ماندگاری مردم در این مناطق تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در حاشیه کلنگ‌زنی ساختمان بخشداری «ایتیوند» و در جمع مردم این بخش، اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت مردم و اهدای زمین برای ساخت مجتمع اداری، بخش صاحب ساختمان بخشداری خواهد شد و ایجاد مرکز خدمات جهاد کشاورزی یکی از موردنیازترین مراکز اداری است که حتماً باید در این بخش مستقر شود.

وی خطاب به مدیرکل دفتر فنی استانداری، ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی با اولویت‌بندی نیاز، می‌بایست در این مجتمع صاحب ساختمان شوند تا مردم برای امورات خود دسترسی لازم را داشته باشند.

استاندار لرستان، ایجاد و ارتقای بستر فرهنگی، تربیتی و اعتقادی را در بخش ضروری دانست و عنوان کرد: فراهم‌سازی زمینه حضور و حفظ روحانیت در بخش بسیار مهم است و می‌بایست حتماً این زمینه به‌منظور تربیت اخلاقی، فرهنگی و اعتقادی در بین مردم منطقه به‌ویژه جوانان فراهم شود.

شفقت، به فرهنگ عمیق و باستانی مردم لرستان نسبت به حق همسایگی اشاره کرد و گفت: مردم به‌هیچ‌عنوان نباید فرهنگ کاسه همسایه را فراموش کنند و نسبت به همدیگر احساس مسئولیت کنند.

وی نگاه ویژه به مناطق محروم را وظیفه دولت مردان برشمرد و تصریح کرد: دعوت مردم به کار و رونق اقتصادی و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم برای فعالیت مردم و ماندگاری ایشان در این مناطق دو اقدام مهم مسئولین است که در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6210526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha