۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

افزایش رفاه و ثروت کشور نیازمند تلاش همه مسئولان است

افزایش رفاه و ثروت کشور نیازمند تلاش همه مسئولان است

شیراز- نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: افزایش رفاه و ثروت کشور نیازمند تلاش همه مسئولان است، به گونه ای کار کنیم که در تمام دنیا به ایران و ایرانی نیاز داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله لطف الله دژکام در آئین بهره برداری از ۸۱ پروژه سلامت محور در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: امروز به صورت نمادین تنها گوشه‌ای از خدمات حوزه سلامت را شاهد هستیم که ۸۱ پروژه با هزینه بیش از هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و تمام این تلاش‌ها و خدمت رسانی‌ها اجر دنیوی و اخروی را برای خدمت رسانان به مردم در پی دارد.

وی با اشاره به رضایت مردم از خدمات حوزه سلامت، ادامه داد: الان زمان کار است و افزایش رفاه و ثروت کشور نیازمند تلاش همه مسئولان بوده و باید به گونه‌ای کار کنیم که در تمام دنیا به ایران و ایرانی نیاز داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس از ایجاد گروه هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور جوانان نخبه دانشگاه ابراز خوشحالی کرد و افزود: باید بتوانیم فناوری‌های حوزه سلامت را به سایر کشورهای دنیا ارائه کنیم و در این راستا نیاز است بخش‌هایی که می‌توانیم در آنها سرآمد و اول باشیم را شناسایی و در این زمینه به صورت عملیاتی وارد شویم.

کد خبر 6210550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha