۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

مشکل اساسی کشور در جمعیت و فرزندآوری فرهنگی است

مشکل اساسی کشور در جمعیت و فرزندآوری فرهنگی است

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه مشکل اساسی ما در جمعیت و فرزندآوری فرهنگی است، گفت: مسائل اقتصادی و اجتماعی وجود دارد ما مشکلات ما ریشه در فرهنگ ما دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف پورآرین صبح پنجشنبه در دوره تخصصی تربیت مدرس جمعیت با بیان اینکه مشکل اساسی ما در جمعیت و فرزندآوری فرهنگی است، اظهار کرد: مسائل اقتصادی و اجتماعی وجود دارد ما مشکلات ما ریشه در فرهنگ ما دارد.

وی افزود: در ابتدای انقلاب مشکلات اقتصادی به واسطه جنگ و شکل گیری ابتدای انقلاب بیشتر از امروز بود اما امروز که سطح رفاه ما بالاتر رفته مشکلات بیشتری در حوزه جمعیت و فرزندآوری داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد: لایه های شناختی و معرفتی مردم باید تقویت شود تا شاهد رفع مشکلات این حوزه باشیم.

حجت‌الاسلام پورآرین اضافه کرد: اگر با نگاه درست و راه درست مردم را نسبت به موضع جمعیت و فرزندآوری و نگرانی های فکری ایحاد شده آگاه کنیم و نشان دهیم که این نگرانی قابل حل است می توانیم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی تصریح کرد: در برهه ای شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» را در کشور نهادینه کردیم اما امروز می بینیم علاوه بر اینکه این شعار با مبانی دینی ما در تعارض است زندگ ما نیز با فرزند کمتر بهتر نشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان با بیان اینکه باید بر روی فرهنگ، باور و لایه های شناختی مردم کار کنیم، یادآور شد: باید نگاه همه جانبه به موضوع جمعیت و فرزندآوری داشته باشیم اما از نظر فرهنگی و معرفتی باید نگاه ویژه تری به این حوزه داشته باشیم.

کد خبر 6210555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha