۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵

نماینده مردم شیراز در مجلس عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت های غیردولتی در تامین تجهیزات پزشکی

استفاده از ظرفیت های غیردولتی در تامین تجهیزات پزشکی

شیراز- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت تعامل بخش‌های دولتی و خصوصی گفت: باید در تأمین تجهیزات پزشکی درمانی از ظرفیت‌های غیردولتی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قادری در آئین بهره برداری از ۸۱ پروژه سلامت محور در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در دولت سیزدهم با دستور شهید رئیسی کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت انجام شد، گفت: در مجلس نیز مباحث مختلفی برای توسعه حوزه‌های مختلف از جمله سلامت پیگیری شده و می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل بخش‌های دولتی و خصوصی، ادامه داد: باید در زمینه‌های مختلف به ویژه تأمین تجهیزات پزشکی درمانی از ظرفیت‌های غیردولتی استفاده کنیم و این تعاملات تقویت شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که همواره در زمینه‌های علمی مختلف حرف برای گفتن داریم، افزود: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز کارهای خوب و بزرگی در حوزه هوش مصنوعی انجام شده است که می‌تواند به توسعه علمی کمک کند.

قادری همچنین از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای همراهی بیشتر با مجموعه سلامت و بخش‌های بهداشت و درمان کشور خبر داد.

کد خبر 6210562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نیما IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      8 0
      با توجه به افزایش جمعیت میان سال و پیر کشور از دولت انتظار میرود تا زیر ساخت های قانون افزایش ظرفیت پزشکی رو تامین کنند تا مخالفان این قانون بهونه دیگه ای نداشته باشند چراکه این تعداد پزشک جوابگوی جمعیت پیر ۲۰ سال دیگه نیست و کشور وارد بحران میشه