۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲

دبیر جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین خبر داد؛

برگزاری جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در چهارمحال و بختیاری

برگزاری جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_دبیر جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین از برگزاری جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود آگشته صبح امروز پنج‌شنبه در ستاد استانی دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین، اظهار کرد: این جشنواره قرار است به صورت سراسری با حضور اقوام مختلف کشوری برگزار شود.

وی افزود: سال گذشته در جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین، ۱۲ استان عشایری حضور داشتند، ۱۲۰ غرفه برپا شد، هفت همایش بزرگ با حضور سران کشور برگزار شد و هشت استان در قالب موسیقی، آئین‌های کهن و… آثار خود را به نمایش گزاشتند.

دبیر جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین ادامه داد: جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین قرار است از ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه سال جاری با حضور اقوام مختلف برگزار شود و تا الان ۱۲۰ غرفه نمایشگاه به صورت کامل تکمیل شده‌اند و متقاضیان ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

آگشته عنوان کرد: جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین مختص هیچ اداره و ارگانی نیست، تا الان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری درخواست راه‌اندازی هیچ غرفه‌ای در این جشنواره را نداده و همه ۱۲۰ غرفه حاضر در آن مربوط به صنایع دستی و سوغات سایر استان‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری انتظار می‌رود بیش از این از تولیدکنندگان این استان حمایت کند اما این مهم هنوز انجام نشده است.

کد خبر 6210563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha