۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴

فرماندار فارسان تصریح کرد؛

تاثیر برگزاری جشنواره ملی اقوام در رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری

تاثیر برگزاری جشنواره ملی اقوام در رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_فرماندار فارسان گفت: با برگزاری جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین به دنبال ایجاد یک اجماع و وحدت رویه برای حضور مسئولان ملی به جهت رفع مشکلات شهرستان و استان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی صالحی صبح امروز پنج‌شنبه در ستاد استانی دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین، اظهار کرد: مجموعه‌ای چون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری که خود باید در اجرای این جشنواره پیش‌قدم و دبیر جشنواره است، هیچ کدام از تعهدات خود را انجام نداده است.

وی افزود: با برگزاری این جشنواره به دنبال ایجاد یک اجماع و وحدت رویه برای حضور مسئولان ملی به جهت رفع مشکلات شهرستان و استان هستیم.

فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری سال گذشته در برگزاری اولین جشنواره هیچ کمکی نکرد و امسال نیز هیچ گامی برای برگزاری جشنواره دوم برنداشته است.

صالحی عنوان کرد: دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین با بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در شهرستان و استان و توجه به نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف جشنواره اول آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در ایام پیش‌رو شاهد میزبانی یک رویداد بزرگ ملی و در آینده فراملی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: معرفی استان و شهرستان فارسان، تلاش برای اجماع و وفاق فارغ از نگاه‌های قومیتی، جنسیتی، مذهبی، سیاسی و… بر مبنای ایران اسلامی و در حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهداف این جشنواره است.

فرماندار شهرستان فارسان با تاکید بر اینکه گستره جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین همه مردم در استان و سراسر کشور هستند، اضافه کرد: این جشنواره قرار است در سه بخش نمایشگاه، جشن‌ها و همایش‌ها برگزار شود.

صالحی بیان کرد: جشن‌ها قرار است هر شب توسط گروه‌های مختلف در شهر فارسان برگزار شود، همچنین هفت همایش و یک همایش پیاده‌روی عمومی قرار است طی برگزاری جشنواره اجرا شود.

وی تاکید کرد: یکی از ایرادات جشنواره اقوام سال گذشته این بود که نتوانستیم از ظرفیت همه گروه‌های هنری بهره ببریم.

کد خبر 6210577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha