۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید اردبیل:

شهدا اقتدار و صلابت ایران را مضاعف کردند

شهدا اقتدار و صلابت ایران را مضاعف کردند

اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: شهدا و ایثارگران اقتدار و صلابت ایران اسلامی را با مجاهدت ماندگار خود مضاعف و جاودانه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیداحمد سعادتی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای دولت در مسجد سرچشمه این شهر اظهار کرد: حاکمیت انقلاب اسلامی حاکمیت معنوی و ارزشی بر محور آموزه‌های دینی و شرعی است و در جامعه اسلامی بالاترین مزد جهاد و ایثار رسیدن به درجه شهادت است که شهدای ما به این افتخار نائل شدند.

وی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آیت الله رئیسی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: این شهدا در راه خدمت به مردم به بالاترین درجه حریت و آزادگی رسیدند، انقلاب اسلامی به وجود چنین سرمایه‌هایی به خود می بالد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بیان کرد: دشمنان امروز با حساسیت بیشتر اقتدار و عظمت نظام اسلامی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به هر بهانه‌ای جلوی پیشرفت این کشور و نظام اسلامی را بگیرند در حالی که این انقلاب بدون توقف به مسیر عزتمند خود ادامه داده و سعی دارد تا در بالاترین قله پیشرفت و تعالی قرار گیرد.

حجت الاسلام سعادتی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز آلوده به امیال شیطانی و حیوانی شده و به هر جنایتی در حق بشریت دست می‌زنند در حالی که کشورهای آزاده جهان از این جنایت‌ها اعلام بیزاری و تنفر کرده و همسویی برخی کشورهای اسلامی را با اهداف رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنند.

وی افزود: در این شرایط حساس و خطیر انقلاب اسلامی نور امید و باور به تحول را در بین ملت‌های آزادیخواه و جوامع بشری باز کرده تا زمینه برای پیشرفت و تعالی بر محور ارزش‌های انسانی و دینی فراهم آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به خدمت دولت سیزدهم و آغاز مأموریت دولت چهاردهم تصریح کرد: مردم ما امروز انتظار دارند تا گره مشکلات و نارسایی آنها با تدبیر مسئولان و براساس وعده صادق انجام شود که دولت سیزدهم در مدت کوتاه مسئولیت خود در این زمینه توانست کارنامه‌ای ارزشمند از خود به یادگار بگذارد.

کد خبر 6210617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha