۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷

در قائمشهر؛

۱۳۱ پروژه راهداری مازندران بهره برداری شد

۱۳۱ پروژه راهداری مازندران بهره برداری شد

قائمشهر- ۱۳۱ پروژه‌ عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعتباری بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان به طور نمادین در قائمشهر بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری استاندار مازندران ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در قائمشهر، گفت: از عمر خطوط ریلی مازندران حدود ۹۰ سال می‌گذرد، فرودگاه و جاده استانداردی نداریم و می‌توانیم بگوییم جاده‌های مازندران در حالت برد نیست در حالت وضعیت تحمل است.

وی با اشاره به اینکه زحمات زیادی در این خصوص کشیده شده است، افزود: ما برنامه مند عمل نکردیم، با وجود اینکه مازندران ظرفیت بیشتری دارد، چرا باید تنش آب و برق داشته باشد.

نوری با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های مازندران، بیان کرد: اولین حوزه زیرساختی این استان که باید درست شود راه‌های مواصلاتی است که برای ورود گردشگر و مسافر و استفاده مردم مهربان و مهمان نواز مازندران حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه برخی از پل‌های نیمه کاره مازندران در حال تبدیل شدن به آثار باستانی است، افزود: چون منابع محدود است باید ظرفیت‌ها رو جمع کنیم و از آنها به نحو احسن استفاده کنیم.

نوری عنوان کرد: دولت وفاق ملی بسیار هوشمندانه سه مازندرانی را در کلیدی ترین وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها منصوب کرده است که باید از این طرفیت ایجاد شده در دولت. استفاده شود.

وی در ادامه از فرماندار قائمشهر و نمایندگان این حوزه در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری امورات این شهرستان و اقدامات شایسته، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 6210628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بی نام ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      0 0
      همان پل جاده نظامی که افتتاح کرده اند سری هم به خیابانها گلستان ۱۹ روستای سوخته کلا می زند و وضعیت جاده خاکی ونامناسب از نزدیک مشاهده می نمودند چرا که این خیابان محل تردد مردم خوب قائمشهر جهت استفاده از طبیعت دور آبندان. هست نداشتن جاده آسفالته از این قسمت که بیشترین محل تردد را دارد
    • محمد ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      0 0
      از اداره کل راه داری مازندران در خواست داریم ،: هرچه سریعتر نسبت به چهار بانده کردن جاده کیا سر اقدام کنند . ما مازندرانی ها عمر نوح نداریم پس جاده هراز را تمام کنید.