۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴

استاندار بوشهر:

۱۶۷ پروژه در شهرستان دیر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

۱۶۷ پروژه در شهرستان دیر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۷ پروژه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان در شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دیر اظهار داشت: دیر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه دریا محور است و در سه سال اخیر، طرح‌های ارزشمندی در این شهرستان، عملیاتی و اجرایی شده است.

وی افزود: امسال در هفته دولت، ۱۶۷ پروژه در دیر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که ۸۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان افتتاح و ۸۲ پروژه نیز با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اصلاح پیچ جاشک با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، بهسازی فاز اول محور دوراهک به آبدان با ۲۵۰ میلیارد ریال و تعریض محور جاشک به آبدان با ۱۸۰ میلیارد ریال از طرح‌های افتتاحی دیر است.

محمدی زاده تصریح کرد: احداث پانسیون ۱۲ واحدی پزشکان، ۴۰ واحد مسکونی شهری، ۱۱۰ واحد مسکونی روستایی و بلوار شهید رئیسی حدفاصل دیر به کنگان و همچنین پروژه‌های عمران شهری و روستایی نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان دیر در هفته دولت است.

وی اضافه کرد: احداث ۸ مدرسه با ۵۴ کلاس درس و اجرای پارک ۴ هکتاری و همچنین ۲ پروژه راهسازی از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

کد خبر 6210710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha