۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵

سردار اسدی:

عملیات اربعین گوشه‌ای از توانمندی بالای حزب الله لبنان بود

عملیات اربعین گوشه‌ای از توانمندی بالای حزب الله لبنان بود

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: شاهد بخشی از قابلیت‌ها و توانمندی بالای حزب الله لبنان در عملیات اربعین بودیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسدی در گفت‌وگویی درباره اقدام موهن نظامیان رژیم صهیونیستی در آتش زدن قرآن کریم اظهار داشت: اگر حمایت‌های همه جانبه آمریکایی‌ها و غربی‌ها نبود، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز نابود شده بود.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه نفس‌های رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده و دست و پا زدن‌ها، نتیجه‌ای برای بقای آنها ندارد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و آنها عجله دارند که زودتر از صفحه روزگار محو شوند.

سردار اسدی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی تمام معادلات منطقه را تحت تأثیر قرار داد، تاکید کرد: ملت‌ها بیدار و آگاه هستند و اقدام جنایتکاران صهیونیستی در آتش زدن قرآن کریم موجب به خشم و انزجار نسبت به این اقدام و محکوم کردن آن توسط امت اسلامی و عربی، دولت‌ها و سازمان‌های مختلف و همه آزادگان جهان برای دفاع از مقدسات فلسطین و توقف نسل‌کشی در غزه خواهد شد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء در پایان با اشاره به با اشاره به حمله گسترده حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: عملیات اربعین در پاسخ به خباثت‌ها و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است که تنها شاهد بخشی از قابلیت‌ها و توانمندی بالای حزب الله لبنان بودیم و قطعاً این عملیات‌ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6210733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha