۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶

نماینده دشتستان:

روند توسعه و پیشرفت دشتستان سرعت می‌گیرد

روند توسعه و پیشرفت دشتستان سرعت می‌گیرد

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌شود قطار توسعه و پیشرفت در دشتستان با سرعت بیشتری حرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر پنجشنبه در مراسم هفته دولت در دشتستان با تقدیر از زحمات استاندار و دیگر مدیران استان بوشهر بیان کرد: کارهای خوبی در استان بوشهر صورت گرفته و این موارد باید ادامه یابد.

وی افزود: در حوزه راه، بهداشت و درمان و… پروژه‌های خوبی در شهرستان اجرا شده است که امیدواریم روند تکمیل این طرح‌ها تسریع شده و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها به ویژه بیمارستان ۱۷ شهریور باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از نهضت مدرسه‌سازی و اجرای طرح‌های بنیاد مسکن و لایروبی کانال‌های زهکشی اضافه کرد: در زمینه ورزش شاهد تحول بوده‌ایم و کارهای خوبی از جمله بهبود وضعیت سالن‌ها و زمین چمن صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در سخت‌ترین روزهای سال که مردم برای تأمین آب سختی‌های زیادی را می‌کشند کارهای ارزشمندی برای بهبود وضعیت آب در شهرستان دشتستان صورت گرفته است.

رضایی تاکید کرد: برخی از مردم در محلات حاشیه‌ای با مشکلاتی در زمینه آب و برق روبرو هستند که با جدیت این موارد را پیگیری کرده و رئیس‌کل دادگستری استان نیز در بازدید خود بر رفع مشکل این مردم تاکید کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می‌شود قطار توسعه و پیشرفت در دشتستان با سرعت بیشتری حرکت کند.

وی افزود: به دکتر پزشکیان و دولت جدید کمک می‌کنیم تا شاهد تسریع در روند خدمات‌دهی به مردم باشیم و وظیفه خودمان می‌دانیم که کمک کنیم دولت جدید موفق باشد و این موفقیت را موفقیت خودمان می‌دانیم.

کد خبر 6210737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha