۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۱۱

در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن؛

مهاجری: ۳ بازی آبرومندانه داشتیم/در تعطیلات ضعف‌ها را رفع می‌کنیم

مهاجری: ۳ بازی آبرومندانه داشتیم/در تعطیلات ضعف‌ها را رفع می‌کنیم

خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه طی سه هفته گذشته از لیگ ۳ بازی آبرومندانه داشتیم، گفت: در تعطیلات ضعف‌ها را برطرف می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه پنج شنبه در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: تشکر می‌کنم از هوادارانی که آمدند و ۹۰ دقیقه تشویق کردند؛ زمانی هم که عقب بودیم این حس را در استادیوم نگه داشتند.

وی ادامه داد: اگر آمار بازی خارج از خانه ذوب آهن را ببینید، قهرمان بازی‌های خارج از خانه است و خیلی سخت است جلوی این تیم گل بخورید و بتوانید به بازی برگردید. من نگران بودم بچه‌ها احساسی شوند و این فضا را بدهیم که ایده آلِ تیم شایسته ذوب آهن است.

بچه‌ها با برنامه کار کردند

مهاجری با بیان اینکه ذوب آهن تیم پنجم جدول فصل قبل بوده و دارای کادر فنی و فوتبال خوبی است، افزود: جلوی این تیم بچه‌ها چقدر با برنامه کار کردند، اشکالاتی داریم ولی نیاز داشتیم این سه بازی را آبرومندانه برگزار کنیم که این اتفاق افتاد. قطعاً در بازه تعطیلی لیگ سعی می‌کنیم ضعف‌ها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد توضیح داد: اولین بحث ما یکپارچه کردن تیم است، «حسین ابرقویی» را بعد از مدت‌ها ریسک کردیم در ترکیب قرار داریم یا «مهران احمدی» را ریسک کردیم به زمین آوردیم، حال و هوای تماشاگر و احساس تماشاگر من را هم احساسی کرد و دو بازیکنی که در آینده به آنها خیلی نیاز داریم را ریسک کردم و به زمین فرستادم، این ریسک جواب داد و توانستیم نتیجه را برگردانیم و این خیلی برای ما ارزشمند است. یک امتیاز هم در ادامه راه می‌تواند به ما کمک کند.

در دو پست شدیداً نیاز به تقویت داریم

مهاجری ادامه داد: ما نباید غافل شویم از کجا آمدیم و به کجا رسیدیم، درست است که هفته سوم لیگ است و تا تیم‌ها شخصیت واقعی خودشان را پیدا کنند بین هفته دهم تا دوازدهم زمان می‌برد اما روز به روز تیم ما بهتر می‌شود، نیاز به حمایت و کمک داریم؛ پازل‌مان کامل نیست و در دو پست شدیداً نیاز به تقویت داریم. با هماهنگی که با باشگاه داشتیم یک کمپ در بروجرد خواهیم داشت تا بتوانیم با کار و تلاش بیشتر تیم بهتری شویم.

دو بازی اخیر ما را تنبیه کرد

وی با بیان اینکه در بازی با ذوب آهن فوتبال ما فوتبال قابل دفاعی بود، افزود: ولی نباید روی چیزی که یک هفته کار و تمرین کردیم، بخواهیم گل بخوریم. یک جا باید سخت‌گیری شود، سخت‌گیری را ما در ۵ دقیقه ۴۰ تا ۴۵ بازی نداشتیم. تیم با تجربه و خوب خودش را در این فضا نشان می‌دهد؛ تفاوت تجربه و حضور در رده‌های بالا خودش را اینجا نشان داد. دو بازی اخیر در واقع ما را تنبیه کرد ولی قطعاً ما هم یک روز ذوب آهن و سپاهان می‌شویم، نیاز به زمان داریم و این زمان باید سپری شود. سپاهان امروز سپاهان نشده، ذوب آهن امروز ذوب آهن نشده است؛ این تیم‌ها هم روزهای مثل ما رو گذراندند و به این ثبات رسیدند.

فعلاً برای قهرمانی نیامدیم!

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد ادامه داد: خدا را شکر یک مالک دلسوز داریم، امیدواریم مسئولان شهر هم پشت تیم بیایند و حمایت کنند، امروز تیم بهتری بودیم و به زودی بهتر از این هم خواهیم شد، امیدوارم یک روزی با هم صحبت کنیم که جایگاه و فوتبال‌مان قابل دفاع باشد.

مهاجری تصریح کرد: ما فعلاً برای قهرمانی نیامدیم، آمدیم ثبات داشته باشیم و از فوتبال‌مان لذت ببریم، در این سه هفته قسمت دوم کار اتفاق افتاده است اما «ثبات» نیاز به کار و هماهنگی بیشتر دارد. اگر بناست اتفاقی بیفتد باید همه کنار هم باشیم، هوادار، رسانه و باشگاه یک پازل است و اگر قرار باشد هر کدام یک جایی خارج بزند به نظر من سر قوم بزرگ لر کلاه خواهد رفت. امیدواریم با این درک جلو برویم و روزهای بهتری را شاهد باشیم.

کد خبر 6210921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha