۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۳۲

گزارش خبرنگار مهر از پاریس؛

زهرا رحیمی پس از کسب مدال نقره: حریف فینال فنی‌تر بود 

زهرا رحیمی پس از کسب مدال نقره: حریف فینال فنی‌تر بود 

جوان‌ترین عضو کاروان ورزش ایران پس از کسب مدال نقره بازی های پارالمپیک گفت: کم نمی آورم ‌و برای پارالمپیک بعد بیشتر تلاش می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، زهرا رحیمی جوانترین عضو کاروان ایران پس از کسب مدال نقره پارالمپیک ۲۰۲۴ اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی بالا و حریفان با تجربه و قدرتمند بودند. در بازی فینال هم حریفان مغولی با تجربه تر و فنی تر از من بود و متاسفانه نتوانستم به پیروزی برسم.

وی ادامه داد: من جوان هستم و قطعا کم نمی آورم و برای المپیک بعدی قدرتمندتر حضور پیدا خواهم کرد.

ملی پوش پاراتکواندو در خصوص اینکه اولین مدال کاروان فرزندان ایران را کسب کرد، گفت: خیلی خوشحالم که اولین مدال کاروان را من گرفتم، اما اگر طلا بود، خیلی خوشحال‌تر بودم و قول می‌دهم که جبران کنم.

رحیمی در خصوص اینکه به خاطر سن کم آیا جو سالن و مسابقه فینال روی او تاثیر داشت یا خیر، گفت: قبل از بازی فینال از ناحیه زانو آسیب دیدم و نتوانستم آنطور که توانایی اش را داشتم، بازی کنم.

کد خبر 6210981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Hosain ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      2 0
      درود و تبریک به دختر قهرمان، خانواده و مربیان عزیز 💐 💐 💐 تأسف برای زمانی است که علت باخت را درک نکنی... پیروز میدان کسی است که درس شکست را یاد بگیرد. آفرین به تو که در کنار تمرین، ادبیات قهرمانی را هم آموخته ای. مدال خوش رنگت مبارک باشه، اول راه است و مقام های بعدی در انتظارت هستند. 🙏👍💐