۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۴۷

استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد؛

امنیت پایدار آذربایجان غربی نتیجه همکاری دستگاههای اجرایی و قضایی

امنیت پایدار آذربایجان غربی نتیجه همکاری دستگاههای اجرایی و قضایی

ارومیه-استاندار آذربایجان غربی گفت: امنیت پایدار استان حاصل همکاری دستگاه‌های اجرایی، دستگاه قضائی و تلاش و مجاهدت‌های نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی به همراه مدیران ارشد قوه قضائیه در استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی دیدار و از تلاش‌های شبانه روزی و جهادی ایشان و مجموعه مدیران و کارکنان دولت در استان در خدمت به مردم قدردانی کردند.

استاندار آذربایجان‌غربی در این دیدار با قدردانی ویژه از همکاری و همراهی دستگاه قضائی استان در پیشبرد اهداف دولت در استان گفت: همراهی و هم افزایی مدیران ارشد قضائی استان با مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی در پیشبرد اهداف دولت و حل مشکلات مردم در استان نقش مؤثری داشته است.

معتمدیان با اشاره به امنیت پایدار استان اظهار کرد: امنیت پایدار استان حاصل همکاری دستگاه‌های اجرایی، دستگاه قضائی و تلاش و مجاهدت‌های نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی است و نتیجه این امنیت پایدار توسعه و رضایتمندی مردم بوده است.

وی افزود: نقش دستگاه قضائی استان در تولید و ارتقای امنیت استان کم نظیر و منحصر به فرد است و واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد.

معتمدیان گفت: استان ظرفیت‌های بسیاری دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره برد و در این راه همراهی همه مجموعه‌ها خصوصاً دستگاه قضائی استان بسیار حائز اهمیت است.

در پایان این دیدار رئیس کل دادگستری استان با تقدیم لوح تقدیر از زحمات استاندار آذربایجان غربی تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 6210986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      1 1
      لطفا برای استان آذربایجان غربی استاندار بومی جایگزین کنید.