۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۵۶

گزارش خبرنگار مهر از پاریس؛

تشریح عملکرد دختران پاراتکواندو در روز نخست 

تشریح عملکرد دختران پاراتکواندو در روز نخست 

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو دختران ضمن تشریح عملکرد دو عضو  این تیم‌ در روز نخست بارز های پارالمپیک بر سطح بالای مسابقات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو زنان ایران در پایان رقابتهای روز نخست پاراتکواندو پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس درباره عملکرد شاگردانش اظهار داشت: کسب مدال نقره زهرا رحیمی را به مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم با این مدال ذره ای لبخند بر لبانشان نقش بسته باشد. دختران ایران برای این مسابقات بسیار زحمت کشیدند و در کنار آنها نیز خیلی ها دیگر کمک کردند. این پارالمپیک دومین دوره ای بود که پاراتکواندو در آن حضور داشت و نسبت به پارالمپیک قبلی در توکیو سطح آن بسیار بالا و متفاوت بود.

وی افزود: دختران ما بازیهای سنگینی داشتند. عبدالله پور با پرو قهرمان دوره قبلی پارالمپیک در دور اول بازی کرد که ۲ بار او را شکست داده بود اما در این میدان بزرگ تجربه حرف اول را می زند و حریف باتجربه تر بود. زهرا رحیمی جوانترین ورزشکار کاروان اعزامی ایران به پاریس بود که با رنک ۲ و ۴ جهان و قهرمان بازیهای پاراآسیایی هانگژو مبارزه کرد و عملکرد فوق العاده ای داشت. در فینال حریف رحیمی بازیکن باتجربه ای بود و تجربه اش بر رحیمی چربش داشت. با این وجود خوشحالم که مدال گرفت و امیدوارم در مسابقات و پارالمپیک های بعدی جبران کند.

کشاورز درباره افت پاراتکواندوکار ایران در بازی آخر و گام پایانی بیان کرد: بازیکنان ما جوان هستند و هر چه مسابقات به سمت مبارزات پایانی و فینال می رفت، جو سالن سنگین تر می شد و برای بازیکنان ما که کم تجربه هستند، تحمل و مدیریت آن سخت بود. در کل از عملکرد ملی پوشان ایران راضی هستم.

کد خبر 6210997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha