۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

از فردا؛

ساعت کاری ادارات فارس تا ۱۵ شهریور ۶ تا ۱۳ ظهر است

ساعت کاری ادارات فارس تا ۱۵ شهریور ۶ تا ۱۳ ظهر است

شیراز- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان از روز فردا تا پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود.

محسن نعمتی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری (بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی) از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ شهریور ماه، از ساعت ۶ الی ۱۳ است.

وی با اشاره به این موضوع که هفته‌های گذشته به دلیل ماندگاری گرمای بی سابقه در سطح استان حسب دستور استاندار فارس ساعات کاری ۶ تا ۱۱ صبح تعیین شده بود، ادامه داد: برابر ابلاغیه خردادماه استانداری فارس، ساعت کاری تا ۱۵ شهریور تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

نعمتی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، باقی‌مانده ساعات را به صورت دورکاری برای کارمندان تعریف کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در پایان تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی و سایر مراکز مورد نظر مشمول برنامه دورکاری نشدن و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

کد خبر 6211179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      0 0
      این خبر تناقض داره از یک طرف گفته ساعت کاری بانک ها 6تا13 هست اما در آخر خبر گفته شامل بانک ها نمی شود... 😎
    • ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      0 2
      من بانک بودم ،درها را میبندند و داخل کار میکنند،در کشورهای سیستماتیکتر کل سیستم بعد از اتمام کار اخر در ساعت مشخص قفل میشه