۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

رئیس قوه قضائیه به دشتستان سفر می‌کند

رئیس قوه قضائیه به دشتستان سفر می‌کند

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به دشتستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صدور اسناد مالکیت اراضی یکی از مشکلات مردم آب‌پخش بوده که طی ۷۰ سال گذشته همواره به عنوان یک چالش اساسی مد نظر بوده است و اکنون با تلاش و پیگیری صورت گرفته شاهد رفع این مساله هستیم.

وی با تقدیر از همکاری، همراهی و تلاش رئیس قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان بوشهر، مدیران ثبت اسناد و املاک کشور و استان بیان کرد: حل این مساله نیازمند تعامل و همراهی جمعی بود که خوشبختانه محقق شد و اکنون شاهد صدور اسناد مالکیت مردم هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه روز یکشنبه یازدهم شهریورماه سفری را به استان بوشهر خواهد داشت و با حضور در شهر آب‌پخش شهرستان دشتستان، اسناد مالکیت به مردم اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که در پیگیری مطالبه دیرینه مردم آب‌پخش برای دریافت اسناد مالکیت تلاش کرده و در این زمینه همکاری داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سخنرانی در کنگره ملی شهید رئیسعلی دلواری از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در استان بوشهر خواهد بود.

کد خبر 6211193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha