۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷

بازیگر فیلم سینمایی «در آغوش درخت»:

«در آغوش درخت» توجه ویژه‌ای به ساحت خانواده دارد

«در آغوش درخت» توجه ویژه‌ای به ساحت خانواده دارد

قزوین- بازیگر فیلم سینمایی «در آغوش درخت» گفت: فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در محور خانواده و توجه به بچه‌ها و حرمت به خانواده ساخته شده و دارای ارزش است.

جواد قامتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در حاشیه رونمایی از این اثر در قزوین که توسط حوزه هنری انجام شد، با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «در آغوش درخت» اظهار کرد: این کار در محور خانواده و توجه به بچه‌ها و حرمت به خانواده ساخته شده و دارای ارزش است.

وی افزود: برخی سرمایه‌ها را تا وقتی داریم متوجه اهمیت آن نمی‌شویم ولی وقتی فقدان آن را متوجه می‌شویم به بزرگ بودن این سرمایه پی می‌بریم و خانواده دارای همچنین جایگاهی است.

بازیگر فیلم سینمایی «در آغوش درخت» با بیان اینکه هنر مقوله‌ای برای کندوکاو و نشان داده زیبایی و همچنین نشان دادن کاستی‌ها است، تصریح کرد: هنر زبان گیرایی است که در هر مقوله‌ای وارد شود اثرگذار است و بدون شک در حوزه خانواده نیز این امر اجتناب‌ناپذیر است.

وی با اشاره به نحوه ساخت این اثر بیان کرد: کار بسیار خوبی بود و گروه خوبی در کنار مردم ارومیه شکل گرفت و باعث دیده شدن این اثر سینمایی شد.

قامتی با اشاره به استفاده این کار از نسلی جوان در سینمای ایران خاطرنشان کرد: امروز به جوان‌گرایی و انرژی نو در سینما نیاز داریم و باید از ورود نسل جدید به سینما و حتی عرصه‌های دیگر کشور استقبال کنیم.

وی در پایان یادآور شد: جلوگیری از ورود نسل جوان به عرصه‌های مختلف از جمله هنر ما را با تکرار روبرو می‌کند.

کد خبر 6211205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha